BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Friday, January 21, 2011

UKM?

....mengantuknya mata. rasa macam tak larat nak buka!
tadi check email. ouh... balas pun orang kat ukm ni.
hah? terkejutnya aku. haha... tahu kenapa?

dulu, tahun 2010... ceh, dulu la sangat. aku diberitahu dak ain yang ukm ada matriks sendiri. aku pun try cari kat internet, memang ada tapi banyak pasal reunion tahun 199_ la. tu aku rasa makcik2 yang masuk da lama graduate da.

so aku dengan yakinnye pergila emailkan pada bahagian pelajar ukm. bertanya pasal matriks ukm ni. haha.... rupa-rupanya tarak laaa...

ain bawak cite dongeng kat aku. sampai aty kau ain...sob.. sob.. sobb...

haha. ukm ni pun dalam intaian aku jugak. yelaa... mula2. kak ontel graduate sana. master in biochemical. dulu time aku kecik2, aku tanya kak ontel uni mana. bila dia cakap ukm, aku selalu cari signboard ukm bila pergi rumah alang dekat kajang ataupun melawat angah dekat pandan.

selalunya aku nampak signboard upm dulu. bila nak balik baru aku nampak signboard ukm. itupun kalau ada lalu area bangi la... hahah. budak-budak, polos sangat!

kaunselor mak cadangkan aku mohon program uia. hmm... pape pun tengokla result aku macam mana nanti.
hari ni nor balik. tomorrow pergi karnival upu. bilik beliau tak kemas lagi!!! huhu, kau baliklah lambat sikit. aku ni terlampau busy, tak sempat nak kemas2 nie...

ni mak dah bagi aku assignment baru. menaip 231 budak punya markah koku dari f1 sampai f5. aku sampai tertidur-tidur buat benda alah ni. layan pulak lagu syahdu si vince ni, lagilah kuat gam gajah mata aku ni.

now da tak ngantuk sangat. da layan lagu nazraku.

sekarang aku tengah menunggu email balas dari uitm pasal ausmat. semalam mak dah tanya pasal program tu. adoiii macam mana nak bagitahu mak ni yang ayah ummi tak berapa nak tahu pasal program ni? ni .... aku tengah fikir, ada ke borang untuk program tu? ke uitm akan tawarkan sendiri untuk calon yang eligible? sebab aku dengar ausmat uitm ni kalau tak silaplah bawah intec kan? so mestilah gov yang hantar, betul tak?

huhu, sesiapa yang terbaca artikel ni and tahu pasal ausmat di utim, bagi komen ok. share2 la...




0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner