BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Monday, January 10, 2011

Makin Haru

...hmmmm...:(

Aku tengah merayau-rayau cari scholar..tengok-tengokla kan mana tahu lau ada scholar yang da bukak. Ada, mnrb and shell. Huhu...

Hati aku ni makin haru. Jantung pulak makin bergendang macam nak meletop ni! Kenapa aku tak boleh nak bertenang nie? Risau semacam... da bape hari macam ni. Lepas tengok-tengok segala requirement nye, aku terfikir alangkah bagusnya kalau aku dapat g mesir. tak dapat gi uk pun tak mengapa la. hmm.... asasi pun dah kira cukup baik kalau diterima.

Dip? Ada gak aku terfikir nak buat dip andai atas2 tadi xlepas. Xlepas nk masuk. Tak kisahlah lama ke tidak, as long as I can further my study. huhu,... 

Sejuknye kaki tangan kepala lutut segala macam anggota badan lagi. Kenapa jadi begini? Serabut betul kepala ni, idea pun da habis terbang ke mana. Oooooo....ALLAH, help me~

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner