BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Friday, January 14, 2011

Hilang Mood

....pagi lagi kot. Ngee...
dah pukul 9 pun sejuk lagi. Aku mengantuk ni, semalam pun tertidur padahal baru pukul 11. Adoiyai... terbangun pukul 2 pagi baru tutup lappy.

Aku mengantuk. Tak ada mood nak siap assignment 500 pages tu. MALAS! Tapi malas sekejap je. Ada mood nak menulis secara tak formal aje. So bloglah pilihanku,

Lapar tapi malas pulak nak makan. So duduk je la depan notebook ni tengok artikel. Artikel yang ciput je aku faham maknanya. Selebihnya kirim salamlah!

Tengah layan Spider- Kekal. Teringat someone yang akan kekal sepanjang zaman dalam ingatan ni. Ngee... harap dia bahagia dengan semua pilihan dia.

Tadi bukak lagi laman web KPT. Malas lagi sekali melanda diri untuk apply. Sebab tak tahu nak pilih apa, kerana? Sebab result rupa macam mana pun tarak taw lagi... so susah lah nak buat pilihan. Ngee....

Malam tadi online. Syahdu la.... dapat chat balik dengan pak cik. This pak cik muda lagi tau... pak cik angkat. Jumpa dia masa aku f3 . Bila da 18 baru chat balik dengan dia. Still ade kat perak lagi dia tu, buat own biz katanya.

Pak cik ada tanya pasal Kak Uyul... tapi tulah Kak Uyul dekat mana pun aku dah  tak tahu. Tahu kampung dekat Bukit Pasir aje. Kalau kecik , bolehlah aku annouce nak cari. Tapi ni besau...

Tanya sikit pada pak cik about KMP . Kolej Matrikulasi Perak kat Gopeng. Pak cik kata tengah hutan. Tak pun bandar Comboy...aiseh pak cik ni... kenapa begitu???
The Ramlees ~ Itulah Sayang
Fav. song terbaru... ade aku selitkan dalam novel sikit. Tanya sama hati, pernahkah merinddu? Ingat msa lena apa mimpi mu????


Saje share dengan korang lagu fav. ni. Rasa macam bermakna pulak lagu ni pada aku. Tapi pada siapa ek??
Paling suka part last...rangkap terakhir tu mmg aku suka dengar.

Mimpi ye? Tak ada siapa, tak nampak pape pun. Mimpi result ada la... buat aku makin cuak adalah.... nguah3....

Hari- hari rasa terpenyek... kenapa ya? Aku asyik rasa tension je... makkk, nak pergi holiday cepat2... Sabar2... lagi dua minggu je. next week Jom Masuk U ! Budak-budak ni kata nak pergi. Macam best je. Tak sabar jugak nak pergi ni, nanti mesti ada jumpa sesiapa kat sana.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner