BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Wednesday, January 12, 2011

Aku Blur...Which Uni? Which Course?

tadi wani a msg aku tnye da apply blom untuk Fasa 2 dkt website KPT. Aku pun yo yo semangat g la website tu and fill the form.

Alangkah banyaknya course yang boleh dipilih. Yelah... punyalah banyak course. Macam-macam ada lah!

Harap-harap apa yang aku mohon tu diterima lah. Hehe.. harap2 Insya-ALLAH! Tapi tulah tima aku tengah isi borang online tu, tiba-tiba website uh jammed lakkk...

Adoiyai.... apa kehal lah? Jap lagi nak pergi bank, nak bank in kan duit feri. Aiyaa.... ni aku bengang ni Time aku bersemangat nak apply dia jammed lak. Ingatkan budak2 g PLKN tak ada lah jammed sgt macam Fasa 1.

Fasa 1 aku buat last minute. Habis SPM baru aku mohon. Apa kata Fasa 2 ni buat benda yang sama? Kali ni lepas result dah sampai kat tangan? Baru senang kot nak apply. Tapi aku harap aku dapatlah apa yang aku impikan. Ngee...ngeri aku dengar! Tapi ALLAH kan Maha Mengasihani?

Oh  ya, aku tengok banyak sangat course la. Rambang mata pulak! Hahahah... entah layak ke tidak dengan semua course yang aku mohon tu. Harap2 dapatla....

Aku harap sangat dapat masuk uitm untuk ausmat..ley jd nz bound student. Ngee.... asasi pun harap2 nye dapatla. Oh ya, nak kena check ipg jugak. Nanti termiss pulak permohonan ke ipg.

Ni UiTM punya English Iintensive Class ontah bilo la nak start. No call, no mail, no msg! Apakah?
Aku dah tak sabar nak mulakan pembelajaran ni. Boring la duk sini, idea untuk cite pun asyik tenggelam timbul je.
Ku Gembira~ OST Putera Katak!

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner