BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Saturday, January 29, 2011

Mata?

..:: dah pukul satu!::...

mata ni still lagi tak nak pejam, walaupun dah mengantuk sebenarnya. jari pulak terasa nak menaaip. baru je.

hmm... gembira jugak bila dicontact semula oleh kawan lama. kawan time jadi budak nakal di sekolah rendah agama dulu...

so, ada reunion cuma berdua di Dataran Pahlawan lepas CNY ni. huhu... awal-awal lagi aku dah pesan pada Tira, my friend uh... aku tammo lepak kat k-box ke games ke whateva!

guess aku ajak lepak di mana? ngeh3... aku ajak gi kedai buku. tengok-tengok buku-buku yang bagi manfaat, takpun masuk kedai gadjet. Hatten Sq, dah bukak kan? Anyway tammo la  labur senang2 je duit pada tauke games tu semua. Satu token kena RM1 tau. Mahal bagi aku!

Hmm.... dah lama sangat tak jumpa dia. Macam mana lah agaknye eh? Dahlah reunion berdua aje... haha. Tadi text dengan dia, banyak benda nak share tapi aku pendamkan je. Haha.... kenapa? Sebab simpan cerita untuk hari reunion uh... karang takde benda mau story.....

Dah sampai masa untuk mengalunkan irama mimpi.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner