BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, January 27, 2011

sYuKuR!

before aku pejamkan mata malam tadi....

aku hantar satu mesej pada somebody, tentang sahabat....

pagi aku bukak mata and cari handphone.

one message received!


so.... aku pun bukak la inbox. from fad! another pjj friend aku...

LiFe iS a GiFt FrOm ALLAH,
nEVeR rEgReT a DaY iN yOuR LiFe,
gOoD DaY gIvEs You HaPPiNeSs,
BaD DaY gIvEs YoU eXpErIeNcE,
bOtH aRe EsSeNtIaL,
nEvEr sToP sYuKuR tO aLLaH!


mesej ni yang buatkan aku berfikir sejenak.
betul jugak! so aku sedang menyiapkan diri untuk menerima apa jua kenyataan dalam hidup ni.


kata syima, : allah tahu apa yang terbaik untuk kita semua!


syukur~
kerana aku masih seorang islam hari ini


syukur~
kerana aku masih ada ayah dan ibu


syukur~
kerana allah masih mengurniakan nikmatnya


syukur~
dengan mata yang bantu kumelihat


syukur~
dengan tangan yang aku ada untuk teruskan pekerjaan


syukur~
untuk segalanya!








0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner