BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Tuesday, January 25, 2011

First Day 4 Eng Course 2

hmmm....

satu kelas yang menarik. 5 bintang kuberi!
mata dah bagi signal suruh pejam. Nanti kalau aku tertidur esok kat pejabat, habislah. Sure mak marah. Haha... tapi apa aku nak buat lagi, memang borink tahap gaban kat office tu. Duk pejam mata, tengok notebook ni sampai aku rasa power aku makin bertambah. Haa... nak share sikitlaa pasal english yang aku attend tadi.

Kelas mula pukul 8 malam. Aku lewat. Tapi nasib baiklah Prof punyalaa sporting. Aku suka Dr. Irene tu. 
Aku duduk sebelah sorang budak MOZAC. Atikah namanya.

Lepastu, aku dapat sorang lagi geng yang memang menggamatkan laa kelas malam ni. Kakak ni namanya Zarina. Tanya-tanya, rupanya ex-sharodz la. Laa orang kampung rupanya . Haha...

Dia tahun '98. Lama dah tu, aku baru 5 tahun. Comey lote lagi...

So..kitorang punya first lesson dengan Dr. Irene hari ni pasal conversation pasal introduce diri sendiri dengan orang lain. Ada group work. Aku, tka, n kak Zarina kena pergi depan untuk kenalkan diri masing-masing.

Group last sekali. Aku sangatlaa terperanjat and tak sangka kak zarina ley usik sorang mamat yang tersangatlaa pemalu ini.

haha. ape ek nama dia? tak ingatla... tapi sebaya aku la. tunggu result jugak. 
"You look handsome tonight!"

Cehh..kakak sorang ni. Boleh pulak cakap macam ni. haha... satu kelas bantai gelak. mesti mamat tu malu, sebab dia pun masa kenalkan diri pun nampak macam blur and malu2.

Dr.Irene siap pesan, lepas ni jangan komen macam tu lagi. Haha... tapi aku memang enjoy kelas malam ni. Oh ye, disebabkan kelam-kabut sebab lambat, aku tekan la lif. tapi tertekan basement pulak. haha... malunye...

ada dua orang student uitm kot... tolong tekankan butang ke atas. tingkat 13 macam lama je. kelam-kabut aku. haha... main redah je masuk. lantaklah... janji aku perlu cepat sebab dah lambat!

so... rabu ni kelas dengan Puan Afida. Belum tahu lagi rupanya macam mana... 
oo ye, aku masih menanti dalam debar lagi. haha... pe lagi kan? result terchenta laa...

dah tataw apa nak dicoretkan lagi. hmmm.... next week kena cerita pasal object yang penting dalam hidup kita. aku pilih laptop, tapi nak kena bawak laa ke kelas minggu depan. nanti apa aku nak cerita ye? pasal pakwe aku si Microsoft Word?? Hmm... tengoklaa nanti. Now perlu tidur, sebab esok perlu bangun awal.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner