BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Saturday, January 29, 2011

Atie Kata Rilex.....

atie kata rilex. huh???
huh? rilex????
senangnya bila cakap, aku yang menanggung ni jugak haru-biru sorang diri.

rilex untuk apa? lagi dua hari masuklah bulan Februari 2011, huhu! Sebulan lagi result akan keluar. ALLAH saja yang tahu betapa haru-birunya hati ni tunggu result. 

Kawan-kawan yang lain, tak tahulah apa yang diorang rasa. Maybe sama je kot macam aku, tapi diorang tak tunjuk sangat. Berjaya mengawal perasaan sendiri. Huhu... kenapa aku tak macam tu? Kalau nervous, memang nampak terang dan nyata. Bila dah nervous, kaki tangan semua start sejuk.

aduhai.... sungguh! tak nak hampakan mak ayah, nak tengok senyum cikgu2! 

ni je la yang aku nak coretkan. tak tahu da apa lagi nak tulis. minda dah sesak. 

1 comments:

Anonymous said...

btol...aq pn rasa mcm mana yg ko rasa mal...kdg2tgh kms rmh pn,aq blh terpkr bout dat...risau2...ntah ap la nk jdi ngn result kng....

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner