BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, January 13, 2011

Jenuhnya Mengejar 500ms

hampir malam... sudah senja.
tengah layan Aizat>>> Hanya Kau Yang Mampu
progress novel makin baik... ALHAMDULILLAH berjaya jugak aku tambah dalam 40 muka surat untuk 3 hari. Sinopsis dah berubah.. tak mau buat pasal kahwin dah. Ngee...

Surat UiTM tak sampai rumah lagi. Apa daa... mana posmen tak hantar ni? Aku telefon staz in charge, dia kata surat dah dihanatr. Tapi mananya... mana ada kan???

Tapi ada taklimat 17 hb. Huhu aku ada masalah baju. Baju yang tak bape nak mencukupi.. Da la pagi2 macam orang pergi kerja lagaknya, kena planning nak pakai baju apa. Adoiyai...

Hmm... aku try buat wafel. Hampagas, tak jadi pun. Jadi pancake je. Tadi gi cuba-cuba dengar 3 lagu dalam masa serentak, lepas tu bukak kuat-kuat. Rasa pening betul kepala, macam tak muntah pun ada. Haha tak nak buat lagi dah... tak pasal-pasal je kang!

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner