BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Wednesday, January 19, 2011

Duk Boring2...

...emmm...
...emmm...
aku tengah bosan ni. ada mood nak menulis blog je ni ha. baru pukul 11. lama lagi nak tunggu pukul 5. haha boleh mati boring ni.

da merayau kat negara maya bernama INTERNET ni sampai aku dah tataw nak cari apa. dah tgk aimst, ums, upm, um, ukm, utm semalam da view, uthm, apa lagi... pantai college...

hmm... bacelor perlukan matrik/a-level/ dan seangkatan dengannya. aku ni tahap o-level je. diploma and asasi terima o-level ni. owhh... rasa macam jauh lagi perjalanan tu untuk mengejar degree di tangan.

ish3... aku tengah sedih ni. cnela baju coklat yang cantik di pandangan mata aku tu rupanya lengan pendek. time beli nmpak macam lengan panjang. cettt tertipu aku. tu yang susah kalau beli dekat jalan Masjid India ni. NO FITTING ROOM! huhu... kena pakai dekat rumah jela baju cantik tu. takpun pakai handsock la nampaknya.ermmm...

kf ni dah baik demam ke belum? hantar mesej tak balas pun... tengah tidur agaknya. huhu... sian kf, kakak xde nak tolong jaga. tolong risau dari jauh jela yang termampu.

apa nak coret lagi ye? nak sambung aeiou, rasa macam tersumbat pulak otak aku ni kejap. haha...

Layan era capsule. sapelah yang curik headphone aku ni. tengok dah tak boleh nak bukak kuat2, karang kena sound tak pasal2 je.
 ouh ye, tadi saje2 je tengok2 contoh paper business admin. hampeh satu hape pun tak faham! hahah... faham soalan jela. macam mana kaifiatnye, yang mengetahui tahu la. hahha.... ni penangan aeiou la ni.  In pun mesti fikir aku nk ambik biz admin time aku tanya dia. ngaa... jgn la marah brother-in-law-to-be. ambik kau, sikit punya panjang nama beliau. huh..semput.  In siap nasihat aku, "ambik course yang kita minat". ish dia ni, tak boley la aku nak wat research sikit. =_=

aku tanya pasal biz admin, sebab aeiou la.

emm... stop sini dulu la. hilang idea lak. ngaa... rasa macam nak coretkan kenangan dolu-dolu pulaklah. see ya!

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner