BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Sunday, January 9, 2011

Dilema..Dilema..Dilema...Dilemaskan oleh Dilema

...today, banyak kali air mata berderai.
Tak segan-segan nak jatuh kat pipi ni. Buat aku hilang air dalam badan je. Dahlah aku ni  jenis kurang minum air. Tapi takpe, air mata ada enzyme yang akan mencerna si bakteria yang ada kat pipi aku. So diampunkan kali ini kerana keluar!

Last night aku pergi khatamkan habis buku 5thn5bln. Nice story...sebenarnya cite tu kelakar, but entah aku pun tak tahu nak explain why badan aku semua sejuk and aku nangis. Sebook je air mata ni, habis kelabu nak baca.

Time tengah baca novel tu, satu demi satu harapan yang aku gantungkan setinggi bintang di langit, aku jadi sangsi. Aku tak nak mengharap dah, semuanya aku serahkan pada Allah.. kalau ada rezeki, ALHAMDULILLAH. Kalau tidak, mungkin rezeki aku di tempat lain.

Aku dah lemas dalam dilema ni. Kalau aku dapat, aku akan usaha sungguh-sungguh. Kalau termampu, aku nak buat semua orang happy.

Disebabkan malam tadi aku tak tido sampai pagi, lepas tu hati tak tenteram... aku mesej la kf. tengahari baru balas, maunye tak angin. Lepas tu ok da... tak sabar nak jumpa dia.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner