BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Sunday, January 30, 2011

I'm Happy!

Ni la video yang di'hadiah'kan oleh cousin aku ntuk sepupu dia yang agak bengong memikirkan soal masa depan...

lelaki dalam video ni buat aku terfikir. 
terfikir, betapa banyak lagi nikmat kurniaan ALLAH untuk aku.
Untuk diucapkan ALHAMDULILLAH, (^^,)

Masih aku duk memikirkan masa depan jugak walaupun selepas menengok video nih. 

mula-mula, dia buat aku agak bengang. aku tengah teruje mahu meluahkan sesi luahan hati( haha)... dia pulak syok tengok Grey's Anatomy. Luckily jauh, kalau tak memang nak kena ketuk dengan aku uh!

Bila dah habess cerita tu, barula start ym balik dengan aku. Barulah nak pujuk-pujuk aku. Cett... 

itupun, aku mulakan mukadimah, dia start dengan konklusi Grey's.
hilang sabar and hilang mood...
barulah dia nak dengar betul-betul...

Lala said: 
we have to believe in ourselves
and
most important, believe in ALLAH

Itu cousin aku cakap. Aku tak idea macam mana Shakey ley dapat JPA dengan penuh bergaya.
huhu... 
Aku sokong pe yang sepupu aku tuh cakapkan. 
Benar.

Aku rasa, aku perlu adjust sikit mind-set aku nih. 
Tarik nafas...

Tenang. 

Al- Insyirah jangan lupa.

Insya-ALLAH segalanya dipermudahkan ALLAH.

Pesan ustaz Zul: 
Antara takut dan harap.

Fuhh...
Aku harap aku boleh bernafas dengan lebih tenang selepas ini.
ALHAMDULILLAH....(^^,)


0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner