BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Monday, January 31, 2011

Risau dan Lega

Hari ni baru aku sempat bukak newspaper. Ouh... ada berita dari Mesir Rusuhan kat Kaherah makin teruk. 
Hati ni jadi tak sedap pulak. Macam mana lah Qid and Wan kat sana?
tHEY all uh cousins aku yang duk wat medicine kat sana. 

Dengar cerita Alang( cousin's mother), lapangan terbang ditutup. Ntalah...
Agak lawak pun ada jugak. Alang suruh Qid simpan stok makanan and she said that she already bought onions!
Ooo ALLAH! Only onions? Kalau aku agaknya, bawang boleh diterima lagi and beras. And.. sayur campur Pastu masak bubur everyday. Hehe... jimat dong.
Qidah, sudahlah balik cuti lama lagi, Ni baru Februari, and nak tunggu April, ko bole kering kalau pergolakan tuh tak selesai.
Alhamdulillah, at least aku tau budak berdua tu selamat. Haha, Qid, after a year tarak jumpa, macam manalah dia sekarang? Hehe...

Lega. ALHAMDULILLAH...

Huhu, baru hari ni aku rasa tenang sikit. Selalu kepala otak serabut je.
Aku rasa... lebih lega sekarang.
Lebih tenang untuk bernafass, ALHAMDULILLAH.
Doaku didengar untuk bernafas lebih tenang hari ni dan hari-hari akan datang.
Insya-ALLAH, aku akan cuba sehabis baik untuk study ku ini.
Kamu2 yang membaca, harap tolong doakan ea!

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner