BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Tuesday, January 18, 2011

Kf Yang Istimewa

....rasanya genap tahun ni, 4 tahun la aku buat pjj dengan kf...
pjj - persahabatan jarak jauh

aku suka sangat kawan dengan kf. ALLAH hantarkan kepadaku seorang sahabat yang sangat memahami, yang berada di sisi penuh setia.

dedicate lagu Inspirasi Hati special untuk kf. bila la agaknya nak tamat pjj ni. aku nak sambung dgn pjd lak. Persahabatan Jarak Dekat.

dia cakap "kakak ada dengan kf pun da banyak tolong kf.."

aku tak mahu melepaskan sahabat sebaik dia! sayangggg sesangat pada dia....

kf yang bagi aku semangat bila diri rasa down. kf yang temankan aku untuk study time aku pmr. yg tolong kejutkan aku pagi2 buta untuk selak buku. dia jugak yang sudi mendoakan aku untuk spm ini, yg tolong tenangkan hati bila sudah kalut semacam.

kf yang selalu dengar rungutan, marah dan rajuk aku. kf yang sudi mengembalikan kenangan untukku. haha... rasa macam kelakar pulak first time aku suruh dia panggil aku 'kakak'. tapi hari ni, panggilan tu dah biase antara kami, mungkin masih janggal pada telinga yang lain. tapi aku  tak peduli... sebab pjj ni antara aku dengan dia aje.

kf yang kadang2 buat aku tak jadi nak marah , lalu digantikan dengan merajuk sahaja. tapi nak merajuk lama2 pun tak boleh. sebab ada je modal dia nk ambik hati ni balik. haha...

hmm... masih ada hutang 1 dinner dgn dia. dia~ coklat 11 bar untuk aku...ngeh3...
tak sabar nak pergi gerik!!!!
takpun kf... turun jela negeri hang tuah ni, kakak tunggu, heheh... cepat2 sikit... b4 kakak perlu ke mana2 ...

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner