BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Sunday, January 9, 2011

Releazzzze...

Hello Malaysia!
Baru hari ni aku balik Melaka after 2 days dekat KL. Ingat nak pergi Edu Fair tapi nampaknya dah tersalah timing la. Aku check dekat Internet, 12,13 Mac. Itu Facon punyalah. Rupa-rupanya semalam tapi Star punyalah. Takpelah nanti aku pergi Karnival Jom Masuk U je kat MITC tu.

Oh ya, pasal tak pergi Edu Fair tu, aku pergi GM Plaza dengan ayah, Along and Nor. Haa kat situlah aku jumpa Lorong Hj Taib. Ala korang mesti tau tempat tu kan?

GM Plaza ni segalanya borong. Beg dia banyak yang aku berkenan tapi aiseh, mati la kalau nak beli kena beli sedozen. Sapo nak beli banyak-banyak?
Aku pilih keronsang. Rama-rama. Peh..;. silau mata aku time masuk deka kedai GM Plaza tu. Mana taknya, berlian fake punya lain, keronsang dia yang senantiasa reflect cahaya tu lain pulak silaunya... silap2 boleh jadi Kassim Selamat aku tak pasal2.

Ayah pun aku tengok senyum sampai ke telinga, haha... apabila? Apabila dapat pasu marble dia tu. Mak datuk,...berat mengalahkan aku je. Nasib bawak trolley besi untuk travel tu. Tapi malangnya, kuar GM Plaza je besi tu terus buat hal. Aku rasa mesti pasal berat tu. Kesian Along...tak payah cakaplah kena angkat nak naik tangga LRT. Last-last ayah and along gi naik cab balik Pandan and aku dan Nor gi panjat platform LRT lagi and kitorang pergi Masjid India. I luv this place. Haha aku ni memang kaki pasar malam. Especially hari Sabtu .

Nor berkenan dengan brooch bunga yang Korean Made punya. Tapi biasalah, satu kotak RM60. Sedozen baru RM30... Haha... alamatnya babai la jawabnya. Tak ada kerja la nak beli keronsang sampai beratus-ratus.

Kenapa ek aku suka pasar malam? oo ea.. sebab murah! one more thing aku suka tengok makanan dengan banyak. hahaha... colourful, nampak sedap...
hmm kentang spring! makin lama aku jalan pasar malam tu, makin kurus and pendek pulak kentang spring dyorang tapi yang peliknya harga still sama. Berbaloi-baloi la aku rasa sebab aku da beli kentang tergemuk and terpanjang dekat pasar tu. hahaha

Rojak Singapore, laksa Penang, Chicken Chop for me and nasi beriyani for along and ayah. Kenyang makan...eh? Eh? Teringat lak kat cikgu faridah yang suh aku diet..hikhik.. sori cikgu. Only one day...satu hari je saya bantai makan. n_n

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner