BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, January 13, 2011

Erk?? Rimau!!!!!

...sure kenal dengan Pak Belang kan? Weyh.. bukan kuda belang tau. Kuda belang apa kelas...ngee... jahat tul aku. Ni Pak Belang kaler oren tu... yang suka makann benda fresh lagi sedap lagi menyelerakan lagi... lagi pape jela!

Dba send pic ni pada aku. Entah apa tujuan beliau, tak sempat nak tanya pulak sebab anak dara sorang tu dah kalut nak masak even jam da tunjuk pukul 1 petang. Ngee....

Hah kau! tengok cara Pak Belang merenung.. kalau la aku jumpa real, i mean outside the cage only this Pak Belang and me, ALLAH je yang boleh tolong. Walyatalattaf~!

Siapa la yang snap pic ni. Bagus btul photographer, i like. Aku nak jadikan fotografi satu hobi la pulak. Ngee.... start dengan ke Langkawi dengan meminjam kamera pakcik yang ala-ala Photographer punya tu (kalau tak silap Nikon ) , aku akan mulakan latihan. Bila dah ada fulus sendiri, baru aku beli my own ...

Tapi aku tak berapa suka nak snap gambar orang. Kalau ramai2 tak pe. Tapi kalau sorang dua dengan muka masing-masing bajet comel,..ngee... kirim salam jelah! Aku prefer scenary pics la...sebabkan...

Tahu tak sebab apa? Sebab even korang tak pandai nak ambik gambar pun (almaklumlah baru ber'baby steps' ), mesti cantik jugak. Tahu kenapa? Sebab gambar alam memang sedia cantik, kan ALLAH dah siapkan perfect. Bukan lah nak kata manusia yang ALLAH cipta tu tak perfect, bukan tu maksud aku, tapi bila dyorg tak berada dalam keadaan natural (eg buat muka bajet comel) ~ tak pandai betul aku nak tangkap! Jangan marah ye...

Aku suka candid! Diorang masa tu berada dalam keadaan natural! Bukan asid , bukan juga alkali...

Ngee...sikit je pun cerita pasal Pak Belang. Banyak pasal minat aku yang terbaru je ek? Heheh... tak pelah. kalau aku ada kisah pasal Pak Belang, aku share lah nanti.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner