BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Monday, January 10, 2011

Sedikit Kekuatan

see? Sekarang ni musim banjir, dekat mata aku pun banjir jugak. Aku da tak ley control hati aku lagi.
Now: Menghapus Jejakmu- Peterpan.
Aku pasang headfon and kuatkan volume, lepas tu aku harap hujan air mata akan hapuskan jejak kesedihan ni. Eiishhh... silap hari bulan kena pakai hearing aid lak. Da la mata pakai spec. Ah, tak peduli. Aku nak lepaskan bengang ni.

Layan Kasih Latifah pulak. Ya Tuhan, tolong berikan aku kekuatan untuk menghadapi masa hadapan yang masih menjadi teka-teki. Semalam ayah bagi aku keratan akhbar medicmesir. Aku pun harap dapat join dak Qid and Wan. Uni lain2 pun takpe la.Tak kisah janji dapat pergi.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner