BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Monday, February 7, 2011

Sementara Free

apa ek mau coret kali ni?
hmm... sementara ada masa free nih, bolehlah aku mencoret banyak2 kat blog nih.
blogwalking... pastu baca entri2 pasal pengalaman orang lain.
tinggal lebih kurang sebulan agaknya untuk result spm. 
risaunya... allah sahaja yang tahu.
addua' silahul mukmin!

sejuklah kat sini. padahal aku pakai baju tebal hari ni. kebelakangan ni aku cepat rasa sejuk. tidur malam boleh menggigil padahal kipas tuh speednya zero. emm... memanglah melaka makin sejuk. hehe... lagipun tengah musim banjir kan. walaupun rumahku tak de banjir, hujan tu ade jugak. sejuk, sejuk... tapi best.

dah pukul 11 pun. tapi aku belum makan lagi. makan tengahari terusla. 

sepatutnya hari ni aku keluar dengan tira yazid untuk menjayakan reunion berdua. tapi tak de rezekilah hari ni. my friend uh demam, doc suspek denggi. allah... jauhkanlah.

so, aku duduk je kat ofis ni seperti sebulan yang lepas. duduk menghadap notebook ni sampai dah tataw nak buat apa. tapi aku tahu, emm... skill menaip aku makin bagus. haha... 
boleh je kalau nak jalan sensorang g dp tu. tapi... malas la nak jalan sensorang. bahaya pun iya. duit pun bukannya banyak. simpan lagi bagus. ingat nak tengok buku ke gadjet ke hari ni, tapi batal. takpe, lain kali bolehlaa....

sementara aku free dalam lebih kurang dua bulan lagi ni sementara menunggu peluang untuk sambung study, aku duduklah menaip apa yang aku rasa kat blog nih. taklah boring sangat sebab aku memang suka menulis pun.

tadi tengok2 profile senior2. wahh... nak jugak macam mereka. berjaya dengan karier masing-masing. doc la, vet la, engin la... sharodzian di serata dunia. hehe...bagus3...

so.... sementara ada waktu free ni kan, bolehlah aku duk mengadap notebook ni je. nanti bila dah busy, penuhkan otak dengan study pulak. 













0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner