BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Monday, February 14, 2011

I Feel Good

pagi yang indah dan cerah!

haha, bukan pagi yang gelap macam lagu Hujan tuh.
Hari ni aku tak tahulah, tapi for sure aku memang rasa happy sekarang. I feel good, nananana.....

Kenapa ek aku macam baru menang loteri ini hari? Haha...of course nope, gila ke hapa menang loteri?? Aishhh nauzubillah. Sebab hari ini, sebenarnye bermula sejak malam tadi, aku rasa aku dah buat keputusan yang terbaik dalam hidup aku.

Hah,yeah, falsafah tetap perlu dipegang. Huhu... aim perlu dicapai, nanti aku jugak yang mendepani masa depan. Aku perlukan jaminan.JAMINAN. kEhidupan, bUkAN uNtUk DiSia-sIakan.

ouhh... haha. tahu ape aku tgh dengar nih?gendang CNY, huhu. rasanya sambutan CNY kat skolah mak nih. Haha. aku cam duk dalam gua je kat skolah ni. Lapar? cari kantin. Tu je. Cukup time, balikkk.
dum dum ceng..dum dum ceng... 


wahhh, ni amende nih? haha kuih tepung pelita! satu bakul maa?? hailohhhh memang aku bntai pasnih.
semalam emm semalam.. bukan, bukan.. malam tadi. entahlah, sebab happy sgt agaknya, haha, aku makan 4 ketul ayam, muahaha... habislah aku bulan depan. mesti cikgu faridah piat telinga sebab xde perubahan, haha.

hmmm, ni nak cite pasal family lak. 
ni apehal la inche ni, dgn kak nia pun nak jeles2. dua2 aku sayang sama rata.
haha.

"yang sini segalanya buruk, yang satu lagi dijulang-julang. semuanya baik."

hah! inche333....
tak suka ke orang ikot perangai inche? haha
mm.. inche tahu tak, orang ikot tau nasihat inche tuh. nasihat 
"masih jauh lagi perjalanan"
 orang ikot tau. sebab tuh orang happy hari nih. sebab ikot cakap inche. hmmm...
inche, thanxxxx a lot untuk nasihat tuh.
syg inche. hah.. muahh100. cukup ek 100 kali? ke nak lagi? haha

Inche, inche... suda2 laa tu merajuk. Agak terganggu sedikit minda dengan rajuk 'si kecik' nih. Haha... kak nia, sokong kan inche tuh suka sangat merajuk? Da lawan tauke...

Itu part inche.
p/s: inche, haha. emm..speechless la pulak. haha. tapi inche, orang mintak maaf ekk sebab suka sangat menguji. haha. almaklumla, dulu time skola asyik wat ujian je. haha. inche oittttttttttt...(da terjangkit virus inche), ingat nih tau. orang sayang sama rata. NO DOUBLE STANDARD UH! 7inche, kak nia  n kf. hehe, emm... inche....tammo la tarik status org. tammo10000....

inche, bila inche sombonk ngan orang, sedih tau tak?? huhu.. kita je ingat kat dia. dia tuh wat tak layan je. 
asyik duk dengar je bahrain airlines tuh, ingat kat dak bucuk2 yang tengah layan rajuk. haha.

  Alhamdulillah da ok dengan kf. no fight la kan.... malaysia kn aman... kf, pe kata kita jadi housemate bila kakak duk perak? hehe... jimat kos sikit. 

tepung pelita at da moment. hah, takde sudu lak tu. haha. bantai jela. ehh.. da tinggal separuh bakul? huyooo... banyak nye aku makan. haha, siyes kueh favourite.gila tak semenggah makan kueh macam ni. haha. emm, nak kena blaja wat kueh ni. boleh makan puas2. tapi2.. aku tak reti r nak wat bakul dy nih. kotak daun pandan nih.alorhh...main staple jela nanti.

kak nia tahu tak buat kueh ni? ajarkan orang... haha. inche tahu? takpe kalau tak tahu, belanja pun jadi lahh...
kf pun sama tau. kalo tak tahu,belanja kakak dua bakul. COMPULSORY!

p/s: aku sanggup terima kueh ni sebagai hadiah harijadi.

haha. tengokla betapa senang hatinye aku. dari tadi gelak je. haha.

emm yeay! yeay! and yeay lagi!
dr. irene text aku, xde kelas. haha. serunuknya xde kelas. haha, siyeslaa PENYAKIT TAK SUKA KELAS ni. perlu dibuang segera. da melekat sejak aku sekolah lagi. haha. inche, inche suka pergi kelas tak? hehe... kalo tak suka, mmgla orang ikot contoh dari inche nih. haha. opsss... kang majuk lagi, payah.~~~
next topic...drop, drop...
 huhu, prlu dibuang. kalau tak, cmne nak sukses ek? sukses! sukses! sukses!

p/s: aku pun perlukan transformasi. haha. untuk kebaikan~~

rasanya tuh je kot nak cerita. haha, ku bahagia. bersama ahli keluarga~~ yang sempoi2 belaka. 

adiozzz...~~





3 comments:

Anonymous said...

oittttttttttttt........
mmg suka perli org ek.......
<<najuk 20 kali gnda...
owlllllll sengettttttt

NuR aMaLiNa said...

mana ada perli?? pujila inche...
haha,org tulis entri ni untuk inche tau. yang suka ngajuk tuh. haha.
haha, mehla puji inche lak.
sungguhpun, nakal,,, tapi inche kan tetap baik. haha, dat's y owll sayang.
pastu, inche, orang da mrh dak yg sengal2 tuh. fhm2 jelaa..

ain said...

inche.....byk2 b'sabar la
adek kiter tue sengetttt sket..huhu
jgn amek ati ....haha

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner