BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Wednesday, February 16, 2011

Serabutnya Hari Ni

huh..*sigh*
even amik nescafe pagi tadi.. hehe.(tak elok tuh pepagi lagi da pekena kopi), mata aku tetap ngantuk. walaupun aku rasa aku mendapat tidur yang mencukupi.

p/s: inche, mlm tadi org xjadi owll kan?
kak nia, org join akk kan??

malam tadi.. emm nape dengan semua orang ni??
syima~~
suddenly text kat aku cakap dia tak layak jadi sahabat aku.
ahh.. kenapa pulak dah? aku okey je la masyi.,. aku tak de pape. AKU OK~

p/s: i'm glad to have u as my friend.. one of my bff ok? lagipun seorang kawan itu perlu ada di sisi tak kira apa jua keadaan~~*smile*

borink lak pagi2 nih. hmm yela, kan. inche, ade kelas. kak nia pun ade kelas. tinggal aku terkontang-kanting dengan aqil kat cb tuh. dia pun borink. haha. meh la bncag2..bukak forum sendiri. haha.~~

hal semalam tak selesai lagi. ahh.. aku pun tak tahu la kenapa. hmmm... rasa macam remeh. tapi bagi dia, aku rasa serius. 
just balas mesej dia yang dia tahu aku punya jawapan. 
hmmm... ape nak buat lagi nih? jap.. huh. *lepas nafas panjang2*
hampir hilang sabar, ada jugak yang kena fire ni kang. sabar oitt.. sabar..

p/s: ikot sape? haha.. emm ni ikot kak nia la. sebab kak nia sabar. haha. wexx untuk inche. haha.
adehhh nk tambah bpe kali ganda, inche??

hah, ade je tukang sergah kat cb nih. ish333 dia ni, takde kelas ke? takkan nak join aku ngan aqil kot.(kitorang lainla..freeeee)

ahh..da lapar~~ away~~

2 comments:

Anonymous said...

jaatttttttttt.......
kutuk org ek...:p
org p klas la..
xpnteng pn...
<<kuat deria rasa...tau2 je ad yg duk ngumpat...
tu yg p terjah...

ain said...

mne ade jaaattt....
mal...amalkn tdowwww awl ekk
tdow awl bngun awl.....^ ; ^

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner