BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, February 24, 2011

Sakit Di Hati, Siapalaa Yang Tahu..

Ada masalah lak pulak kat format blog nih. Adehhh aku pulak tak pandai nk merebeh bende nih.. haha.

Lapar~~
Tapi malas nak jalan gi kantin. Haha...
Emm hari ni lapar pulak. Selalu perut boleh je nak tahan sampai pukul 1. Haaa no wonder la kenapa lapar. abcdefg....

mood petang ni tak berapa nak baik pulak. Ahhh tanak tengok nama dia lagi. Geram pulak rasanya. Huhu... tak baik betul aku nih. Entah, susah nak explain. A single message can turn from love to hate, from a friend to an enemy. Kan??

Faham sangat dengan permintaan tuh. Ahhh.... sabar lagi~~

Kami berbeza, ideologi dan citarasa.

ahhh buang waktu ingat kat dy, bikin hati makin perit. abaikan dia~~

aku belajar, sebelum tekan butang send kat henfon tu... especially serious message, tlg fikirla. ahhh,, aku pun mungkin pernah buat benda yang sama kot. huhu... tapi yang ni, takkn bertanya pun salah?? takkn mintak penerangan tntng pelajaran pun slh??? aku tak fhm betul, sedangkn kerjayanya akan menntut kesabaran yg tiada batas~~

abaikan amal..... jgn ingat lagi!!!

emm... emmm...emmm... ha, nak makan taufu fa laa.. pasar malam mari.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner