BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, February 17, 2011

Jangan Cabar Sabar Aku

ahhh...
tension betul!
huh~~

baru dapat online. hmm... cerita satu demi satu.
balik rumah pukul 6 petang tadi.
mandi, asar, pastu gi kelas.
macam biasa, lambat 15 minit. Dr Irene da masuk, haha. ramai bangat tunggu lif, maka aku second trip.
Hmm... dan-dan je aku ambik pen untuk wat presentation tadi. And talking about my passion and blog. 
Nampaknye ramai je yang tak prepare. Haha, ada yang cakap pasal pensil, aku pen~~
kamera, beg, haha.macam2 la. suratkhabar pun ada. including eye liner too.. siap demo lagi.
lawak. haha. sengal dengan soalan yang ntah pape. 

"no wonder laa we all don't know"
itu boys jawab bila cite pasal eye liner.

on the way ke kampus, aku nampak formasi awan serupa bas sekolah. subhanallah. comey jek~

hmm... kf. 
kf ada problem, tapi dia belum sedia nak share lagi dengan aku.
patutla call tanak angkat.

malam ni, sekarang.
aku sangat bengang. aku tak suka nak buat keputusan macam ni, but she deserved it.
siapa suruh cabar sabar aku?
tolong jadi matang sikit boleh tak??

ahh.. kak nia suh tido. hmm.. kak nia, org xde mood nak tido. 
org nak ade mood nak fire budak tu je.
geramm... sabar3...




0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner