BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Wednesday, February 9, 2011

Perkara Yang Aku Mahu Lakukan

Kali ni, aku nak cerita tentang list perkara yang aku selalu nak buat, tapi belum ada peluang and kekuatan nak buat. hehe... 

perkara pertama:

aku selalu membayangkan satu percutian yang sangat mendamaikan. aku prefer natural, jauh dari kesibukan and segala macam bendalah. pulau tioman, masyuk gak tuh. 
hmmm.... aku selalu membayangkan jalan sorang2 kat tepi pantai waktu subuh. 
aku pernah dapat peluang tuh time trip ke terengganu 2009 tapi... takutlah pulak. lagipun masa tu semua orang tak bagi pergi. huhu... 

perkara kedua:

aku selalu fikir untuk jumpa kf. hehe. 
da 4 tahun buat pjj, bila la ek nak jumpa dia. jujurnye, aku mohon kolej matrikulasi perak. one of da reason sebab kf. aku nak jumpa dengan kf, selain daripada dekat dengan financial source yang dua orang tuh...hehe. siapa lagi kalo bukan kekanda2ku itu....

perkara ketiga:

aku selalu berangan...
hmm...aku ni memang sah kuat berangan!
aku berangan nak drive jauh2... aku pun tataw kenapa.
setiap kali aku gi jalan2 kat negeri orang, aku selalu fikir bilala aku nak drive sendiri.
hehe.... selalunya aku fikir, bila aku nak sampai kampung kf kat gerik uh??
and dalam kepala otak aku punya jawapan, 
bila aku dapat kad kahwin kf. haha...

perkara keempat:

lagi satu aku punya impian, aku suka gak fikir bila aku nak dapat anak buah.
haha... my along pun tammo kawen2 lagi lor.... cian kak lini. 
sabarla menanti akk yea...
aku selalu fikir, actually aku pun tataw kenapa aku suka fikir macam nih.
aku selalu membayangkan aku bawak anak buah aku pergi jalan, pastu belikan mereka2 coklat. hekhek... i luv chocolates very much...

perkara kelima:

benda ni nampak macam tarak betul sikit. mungkin aku akan dibebeli dengan teruk kalo aku wat jugak.
aku selalu fikir, bila aku dah keje, kalo luar melaka, 
aku nak balik kampung malam-malam. bajet dalam pukul 3 4 pagi sampai rumah.
haha. kenapa ya?
aku pun tataw, tapi aku rasa macam best pulak tengok kondisi R&R waktu awal pagi. syok lelapkan mata kat surau walaupun tak dibenarkan. haha.

perkara keenam:

yang ni aku akan dapat tak lama lagi.
aku sangatlaa menanti bila aku nak ada akaun bank sendiri.
ntah pape jela, tapi aku memang dah lama sangat menanti nak pegang kad atm sendiri.
haha n pnya wang sendiri.
and yay, tak lama lagi dah....

setakat tu je kot benda2 yang aku teringin nak buat n miliki. haha.
nnti bila ada lagi, aku update lor...


0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner