BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Monday, February 28, 2011

Cerita Pagi Hari

Huuuu..sejuknye tangan ni. Hmmm.... entri ni aku nak tulis malam tadi tapi disebabkan ngantuk nau,, aku terus lipat je lappy ni and off~

Mula-mula aku nak cerita pasal pagi semalam. Ahad.

Aku bangun pagi sebab nak follow mak pergi pasar tani kat Telok Mas. Ekkk yeke pasar tani? Ke pasar minggu ekk? Haha sebab aku tengok produk tani ciput je. Aku memang suka pergi tempat spesis camtu, aku pun tataw nape. Haha... suka tngok makanan yang banyak kot.

Nak story, time aku pergi beli ikan, haha ada je senario makcik2 buat jejak kasih. Haha...

" Ni menantu aku. Haa... ni cucu sulung."

Aku pon tumpang r menyibuk pandang family tuh. Wallaa 1 family kot pergi pasar pagi2 nih. Haha...
Aku tengok menantu makcik tuh tgh pregnant. Semangat perut dia,aku rasa... ntahla. kembar kot. haha manela tahu kan?

pastu aku sempat lagi cakap sensorang,
"cehhh mak cik ni, sempat lagi wat jejak kasih."
Haha... bestfriend yang dah lama tak jumpa kot.Pas dah ambik balance, aku pun jalan lagi dengan mak. hAHa... aku nak gelak jugak. Apa ke tidaknya, makcik2 tuh suda block jalan. Jejak kasih tengah2 alam.

Tak sampai 5 minit, mak pulak jumpa sape ntah. Haha.. jejak kasih again. Aku senyum je,
monolog:"ehh cakap orang, mak aku pun sama laa"
Hik3.. ntah2 aku pun nnti cam tu jugak.

PaStu.... huuhuuu.. sedey aku tak dapat taufu fa, sebb tangan aku penuh sangat. Beli sandal gantikan yang dah putus tu, pastu terus pergi kereta sebab tangan aku da terlampau penuh. Rasa nak tertanggal je jari aku. Haaa pastu aku sampai kete, locked pule. Mak tak sampai lagi.

Daa tu je ceritanya pagi semalam.

Pagi ni. Sejuknye air.. putih tapak tangan aku. Haha... ok.
Pagi2 lagi dapat mesej dari Masyi yang nak comfirmation pasal tarikh result. Haha.. cuak nau. Semalam Diba...

Pagi ni, emm aku jumpa sorang girl. Primary skul lagi kot. Bagusnye kamu dikkk....
Tahu dia buat ape?? Nampak macam bahaya, tapi siyesla she's good.

Dia naik motor, dengan bapak dia agaknya, and dia boleh baca buku lagi dekat belakang tu. Time tu kat pADANG tEMU.
Dikk,, akk doakn ko sukses lorhhh... ameen. Make ur parents proud ehh...

Huhu..modd pagi ni??

Saket perut gelak, dalam masa yang sama hati aku luka jugak.


Ahhhhh kebenaran. Kebenaran laaa...

Ana hampeh sebab prank aku. Sesak nafas aku kejap baca mesej dia.
Ya Rahman, peliharalah ~~

Jgn lupa datang andai kakak tercampak ke Kulim, kf~~

Nak call... adekah akan menganggu?

Sampainye hati tak bagitahu andai cerita itu benar~

hahahahaha..psiko jap. huhuuuuu cool la beb.
hakikatnye, terasa dipinggirkan...

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner