BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Sunday, February 13, 2011

Luahlaa, takyah cover2.

petang ni terik betul panasnya. hmm.. hari ni simple je masak. masak labu. kari ayam semalam ada lagi. 
aku pun sebenarnya tak tahu pe nak cite kat blog ni lagi. tapi saje je jari gatal nak menaip. 

sebenarnya hati aku tengah haru-biru. 
hmm... 
honestly, kita tak ada hak nak menghukum kesalahan manusia lain. 
sebab kita sendiri ada kesalahan dan kekurangan. 
sejenak, fikir-fikirkan.

hmm.. 
masih ada perkara yang mengganggu hati.
kenapa dengan kf? 
aku rasa dia agak ANEH kebelakangan ni. 
semalam aku tanya, dia kata ok.
"kf ada masalah?"

and she replied.
"tak ada kot."

and apekah yang dimaksudkan dengan 'kot'??
dengar macam ada. hmm.. tpup lak tak cukup. mesej je lepas. huhu. rasa macam.. she's hiding something.

rindu pada kemesraan lalu.
"kakak rindu gila kat kf!!!!"

kf, sama spesis macam inche ngan kak nia. haha. kenapa?
sebab kalau ditest sikit dengan gimik tammo kawan ke apa ke, redha je.
haha. aku pna tanye, nape kf tak pernah nk mrh ke when aku ckp jgn contact aku.
selamba yaya je dy ckp,
"kalo itu yg kakak nk, kf ok je."

hmm... cover ekk? spesies inche ngan kak nia. just kak nia seems to be more pasrah than them. haha.

ouhhh serabutnya kepala. aku budak kecik. haha. budak kecik.
kalau kamu2 xsetuju pun, tetap jugak nak kata aku nih budak kecik.


8 comments:

ain said...

owllllllllllllllllllllllllll

NuR aMaLiNa said...

iye kak nia?? ade ape panggil saye??haha...rindu ekk??(^^,)

Anonymous said...

owlllllllllllllllllllll jaatttttttttttttttttttttt:p

NuR aMaLiNa said...

inche...
jaatttt2 pun, adik sape? inche gak..haha
<<contohi inche. ngaaa...hahaa

adibah aziz said...

kahkahkah

NuR aMaLiNa said...

haha diba oitt...
eiih, terjerit lak. haha, pe cite skrg? drvg license suda dpt ka??

ain said...

owllllllllllll mmg jaaaaatttt..:p

sokonggggggggggg incheeeee...

NuR aMaLiNa said...

haha kak niaaaa
ouhh tak ley jadi nih. haha. xpe2...

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner