BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Tuesday, February 8, 2011

Kereta Intaian

ni namanye proton persona se.

pada mata aku, kereta ni cantik. hoho, go go proton go!

aku suka reka bentuk and especially warna nye, merah hati kesukaan ku.

aku pun tak pasti kenapa aku jatuh hati dengan si merah hati ni. tapi kalau terserempak kat jalan raya, ada semacam tarikan magnet yang membuatkan mataku melekat padanya sampai 'dia' hilang dari pandangan.

proton keluarkan proton inspira. latest product of proton.

tapi si persona ni jugak yang jadi intaian aku. pakkanlaa tak ada duet. kalo ade, hmm... memang aku da bayar downpayment dah. haha. lesen pun tarak. adess... (tunduk). malu2...

oh persona... syarat mesti kaler ni, bila la aku nak drive ko ek?? huhu..sabar2... belajar mesti rajen2 dulu, pastu baru boley beli. kan3????

*wink3*




0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner