BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, February 24, 2011

No Topic!


Malam ni kepala buat hal lagi. Duk berdenyut.Beberapa petang yang lepas pun macam tu. Panas agaknya. Abaikan~~

Nor nak gi Langkawi. Coklat~~~
Coklat!!! I want chocolates!!
Banyak-banyak~~

Nor~~
Tetap jugak nak pergi Langkawi dengan angah walaupun demam. Dia suspek diri sendiri denggi tapi tanak jumpa dokterrrrr. Mesti tanak kena tahan kat wad,
Ikut suka kamoo laa... 
<

Kepala nih... 
berdenyut lagi. satu part je. migrain ke??

Alyya got her P already.
Aku?
Baru nak gi mendaftar. Wakaka... lantaklah. Malas pule rasanya. Haha...:p
Syima?
Found her present for SPM accidentally. haha... 

Aku sebenarnya tak de benda nak buat. So saje je merepek kat sini. 
Tidur? Dah pukul 1 pagi dahh... tapi aku dah tidur siang tadi.
Memprotes dalam diam, ingkar arahan "jangan tidur dalam office"
Kalau orang jabatan serbu?? Opss... i tak tahu~~

Esok punya aktiviti??
Teman mak pergi jabatan. Untuk?? Ntah, di luar bidang kuasa. 

Pastu? ouhhh gi tempah baju. 
Kalau lewat, takpayah masak. Pasar malam je sudah. Haha... kalau masak pun bukannya budak2 ni nak makan.
~selalu xde mood nak masak time weekdays~

p/s: dah rupa s/u dah aku nih... haha. padahal time mt library keje s/u tak pna buat kcuali tulis report perjumpaan je. haha... 

masih belum reda lagi sakitnya.

ada orang tanya:
"sakit lagi ke? da makan ubat?"

uBAt?? 
time kecik2 dulu yelah suap ubat. time sekarang ni aku biarkan baik sendiri.
selalu aku demam satu hari, tapi sakitnya Allah yang memahami.

Ahhh..da ngantuk. tEKak pun da semacam, pastu, kepala aku makin berdenyut. 

hikayat satu malam:
~the end~





0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner