BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Wednesday, March 2, 2011

Tensiiiiiii

Tadi tengok last episod Hani kat TV3 tuh... adoihhh sedeynye~~~

Kenapala ending dye Hani mati?? Huhu... pedih mata aku time Hani peluk Quran Braille tuh... huu~~
Drama ni siyesla bawak mesej yang bagus,, thumbs up!! 10 stars, hehhe~

Hari ni mata aku mengantuk awal pulak. Oooo ye, semalam tidur sekejap je kan? Patutla awal aku mengantuk hari ni.

Ahad pagi Ana balik. Lepastu, pagi tu jugak kene pergi Alor Gajah. Okey...

Hari Jumaat teman mak pergi kem kepimpinan. Ahhh hutan tuh!!! Taman Botanikal tuh, nampaknya kita jumpa lagi. Hehe... bila aku kene teman mak untuk school activity ni, nampaknya aku secara tak langsung akan terbabit. Malas~~ mesti jadi cam kat Janda Baik, tak boleh nak tengok aku lepak2 sambil hayati keindahan alam semulajadi. Kene je ikot aktiviti budak2 tuh... huhu~~

Mana pergi semua lagu rock dalam playlist aku nih?? Haishhh...

Masyi text aku. Sepupu dia accident, sangat teruk. Mungkin boleh buta. And dia kata dia takut,. Masyi aku faham, kau fobia lagi dengan kes hari tuh. Sabar ea sahabatku, sungguhlah ujian Allah kita tak tahu bagaimana.

Ujian mendewasakan, ujian menambahkan kekuatan dalaman, ujian buat kita tahu nilai sesuatu~

Aku tahu kau kuat, masyi..

Patutnye aku dah lena sekarang nih sebab esok aku kena tolong kopek bawang. Habislah aku syahdu esok~

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. ahahha.. tensi belum berkurangan sebaliknya makin bertambah. Uhhhh.. sabarlah hati~

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner