BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Tuesday, March 1, 2011

Aku Rindulaaa

Aku terasa nak merepek lagi. Ahhahahahah... da nak dekat pukul 2. Huhu... abesla jam biologi aku cmnih... teruk nanti nak setkan balik bila da smbung belajar~~

huuu..playlist ni pun dah nak repeat. Total time: 3.5 hours. Huhu... da lama jugak aku on9 ek.. apa yang aku cari ek kat sini? Ntah... huhu..... baik ko bce medline plus tu amalll...

"Tapi aku slalu tak fhm pe yang artikel tuh tules. hikhik..."

Isk5.. nnti2 tahula...insya-ALLAH.Mata macam dah bagi signal, tapi otak kata tahan sebab jari aku terasa nak mencoret lebih lama lagi. Hahaa...

Haa layan spider. Nazraku, Kasih Latifah, Kacap Terlabik... whateva yang membingitkan telinga sampai hati aku pun boleh terjerit sama~~
Hahahahahhaha... emmm

Ishhh3...

...jangan kau tnye mengapa aku emosi...

..aku hanya menurut perintah jiwa...

..kata nazraku....


...kupetik gitar akustik ini
dgn harapan dy mendengar....

adoihh lagu aizat ni, rosaklah jiwa kosong aku ni. haha... di manakah someone di saat aku perlukannya? balek kampung kot...

teringat lak kt mamat sesat nombor yang pna mainkan gitar untuk J8. haha...

bila duk sensorang depan lappy ni, mulalah aku nk teringat kat semua orang. urghhhhh.. saketnya perpisahan.

mandak... kakak rindulaa... ahhh rasa nk beli je rumah tuh... full of memory...

sorang demi sorang yang telah ditempatkn di hati berlalu pergi...

come on laaa weyhh... big girl dun cry. heheh... yup! coolllll.... haha.

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner