BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Thursday, March 17, 2011

7 days More

Bila aku tak berada depan lappy, banyak je idea aku nk mencoret. Bila aku dah duduk depan benda alah ni, tertutup pula pintu2 idea. uhhuuu...

dah berapa kurun ek tak update blog ni? ahaa... sebelum rindu kat blog ni, sebelum aku akan tinggalkan dia sensorang kat sini, update la kejap sementara ada masa. yup... lepasni mungkin tak ade masa..

cerita belasan hari.

aku gi taman botanikal. haaaa.. teringat memori kat situ. aiyaa...


lupakan cerita belasan hari. mahu kisahkan cerita malam ini.

hmmm... kelas tmbh lagi hours untuk diganti. jangan xsempat suda. huhu... yay!!! ummi ckp boley.. mak pun bg aku greenlight.

"mak, org nk keje bley x?"
"dah..jgn nk ngada2. nti sape.."
'keje kt uitm!"

after an explanation... alhamdulillah. mak bagi. hehe.. seronok laa.. sebab ley keje satu tmpat dgn geng aku segala... bila la boleh dapat macam ni lagi. huhu.. harap2 apa yang aku rancangkan menjadi.

jumaat ni, reunion jap dgn geng. ahaaaa sabbb, bwk aku round melaka. cehh, cam la mak bagi. haha.. xpe. ade masa lagi kalo nk round2..

makin berbelit lagi keadaan ni. oo yup, esok g rumah adikku tiqa.. ahaaa.. (ntah igt lagi jln g rumah dy ke x, hahha).

~2am,17 mac 2011

0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner