BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome,welcome.. silalaa masuk. Jangan segan-segan!

PILIH JE YANG MANA

Aku Rasa... (37) cairo (4) CERPEN (2) Kenangan (4) novel : aeiou (1) Tips (2)

Tuesday, October 4, 2011

RinDu Tu MeMaNg MeNyAkiTkAn

gmt +2: 12.51 am

salam. 

mood: sebak, terharu!

lagu yang berputaran: jangan pisahkan- deddy dorres & mayang sari


aku bukak hhome fb. saja tengok-tengok status orang. 

suddenly, aku tersentak dengan satu status.




alamak . terus aku tacing lah.

serious! 

masa kat klia, dia tak hantar. sebab clash one day dengan tarikh flight, 

dia kena balik perak untuk practical. 

she left before i left malaysia. 



ada lagi dalam lebih kurang 10 bulan baru boleh berjumpa.

insyaallah... :)


my sis. really miss u too lah! hmm.. nak skype. tapi lappy dia pada aku.

anyway, mestil dia tengah busy dengan assignment and practical. 

and her patients pun boleh mem'busy'kan dia jugak. 


macam manalah untuk years after next year kan? 

rindu. emm aku mesti kena kuat tak kira apa pun alasan. 




0 comments:

carian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poweredby NuR aMaLiNa

Powered by FeedBurner